Mese de la TreeFantasy.com

Cand m-am mutat la sotul meu, am gasit casa plina de mese. Masa patrata in bucatarie, masa rotunda pe hol, masa dreptunghiulara in sufragerie, masuta de cafea in dormitor. Eram nevoita sa fac slalom printre ele pentru a putea trece dintr-o incapare in alta. Ma enervam des si imi promiteam ca voi scapa intr-o zi de ele. Am reusit. Masa din bucatarie era cam paradita, asa ca am renuntat la ea si am luat una mai mare, sa incapem toti cand vrem sa mancam. Pe cea din sufragerie, din lemn masiv, uriasa, am dat-o de pomana, eliberand astfel intreaga incapere. Acum putem da chefuri daca vrem.

Ma tot intrebam de ce cumpara oamenii mese. Am un birou, imi tin ceasca de cafea pe el. In teorie nu imi mai trebuie altceva. Practic, atunci cand imi vin musafiri, eu nu am unde sa ii servesc cu o cafea, ca nu mai am masa in sufragerie. Nu le pot pune cestile pe biroul meu. In primul rand ca e ocupat cu unitati, tastaturi, tigari, caiete etc. In al doilea rand pentru ca ma tem sa nu verse cafea pe lucrurile mele. Asa ca imi asez musafirii in fotolii si le pun cestile de cafea pe un scaun de bucatarie. Mai greu e cand Bruno se bucura sa ii vada si da din coada pana cand rastoarna zaharul, cestile de cafea, scrumierele. 🙂

Masuta din dormitor a plecat spre soacra mea, ca a dorit-o neaparat. Era a ei, asa ca m-am supus. Din patru mese, acum mai avem una singura. Imi dau seama ca intr-o casa normala nu e destul. Ne tot uitam pe internet si prin magazinele fizice, intrebandu-ne ce fel de masa ar trebui sa cumparam. Nu vreau una foarte mare, care sa imi ocupe toata casa, dar nici sa fie prea mica, sa nu incapa doua cesti de cafea si un laptop pe ea. Cineva mi-a recomandat mese de la TreeFantasy.com. Deja am pus ochii pe una, dar trebuie sa mai adun niste bani pentru a o cumpara. 🙂

Mese – Treefantasy.com

 

„Pentru o atmosfera deosebita, acest produs este perfect prin faptul ca aduce un plus de originalitate datorita picioarelor indoite in forma X  si blatul din cer cu crapaturi finisate manual.

Detalii:

Din lemn masiv : cer (stejar sălbatic)

Blatul este de 2+2 cm grosime iar picioarele mesei sunt din metal de culoare neagră având grosimea de 8 cm x 8 cm.

Dimensiuni masă :L 180cm l 100cm h 75cm

L 200cm l 100cm h 75cm

L 220cm l 100cm h 75cm

L 240cm l 100cm h 75cm

Culori disponibile: ulei.

Montaj:

Autoasamblare : schiţă de montaj inclus

Caracteristici de calitate:

Produsele sunt executate din lemn masiv certificat FSC® :Lemnul acestor produse provine din păduri bine gestionate ,care au fost certificate de către o organizaţie independentă , în conformitate cu standardele stricte de mediu, sociale şi economice ale Forest Stewardship Council”

„Piesele de mobilier pentru casa dumneavoastră nu sunt achiziții zilnice. Din acest motiv, alegerea produselor adecvate poate fi o acţiune destul de grea, care vă poate consuma mult timp şi multă energie. Echipa Tree Fantasy muncește pentru a avea un impact puternic, cât mai pozitiv, în viețile clienților noștri. Suntem o companie inovatoare ce dorește sa exploateze potențialul extraordinar al tehnologiei pentru a creea experiente pozitive.”

SC KOFEN SRL SATU MARE, CORNELIU COPOSU NR. 2/33
CUI RO35351624
J30/857/2015
RO42BREL0002001135380100, LIBRA INTERNET BANK

Posted on Iulie 28, 2016, in Informatii. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

