Vitrine pentru inghetata

Vitrine pentru inghetata? Se gasesc din plin pe site-ul celor de la Conti Grup, la fel cum se gaseau anul trecut prin tot orasul meu, asezate in locuri strategice, unde oamenii circulau des, mai ale in perioada sfarsitului de saptamana. Pe unele dintre ele le-am regasit si anul acesta in aceleasi locuri. Erau incarcate de diverse sortimente apetisante de inghetata si langa ele se formau rapid cozi pline de pofticiosi de toate varstele. Am fost de cateva ori si in parcul unde, anul trecut, obisnuiam sa ma delectez cu cea mai buna inghetata din oras. Imi zambea in culori neasteptate dintr-o vitrina pentru inghetata, o vitrina lucioasa, curata, un soi de cufar modern plin de comori inestimabile. 

Am cautat-o cu infrigurare (sau infierbantata?) prin intreg parcul, care nu e chiar mic. De doua ori am dat ocol, am intrat pe fiecare alee, am intrebat in stanga si in dreapta. Nimeni nu stie unde a disparut cea mai frumoasa dintre frumoasele vitrine pentru inghetata din orasul meu. Cat de ghinionista sa fiu, sa nu mai gasesc sortimentele de inghetata care imi placeau mie? Paranteza rotunda: nu stiu daca pare doar o fita, daca este o fita sau pur si simplu am dreptate, dar traiesc cu convingerea ca in Italia se gaseste cea mai buna inghetata. Au adus-o anul trecut si la noi, iar acum au facut-o disparuta. Inchei paranteza rotunda.

Daca activati in domeniul horeca, trebuie sa stiti ca puteti achizitiona vitrine pentru inghetata de pe site-ul Conti Grup (aveti mai sus link ajutator). Mi-ar placea sa imi promiteti ca veti urmari traseul vitrinelor pentru inghetata si ca nu veti mai permite ca ele sa dispara din parcul unde obisnuiesc eu sa merg des. Platesc fiecare cupa de inghetata, promit. 🙂

vitrine inghetata

„Conti Grup promoveaza serviciile integrate, iar acestea stau la baza parteneriatelor noastre. Pentru parteneri ele reprezinta dovada flexibilitatii si adaptabilitati la nevoi reale.

Iar atunci cand vine momentul unei investii importante, Conti Grup va pune la dispozitie servicii care va permit o exploatare optima a achizitiilor dumneavostra, de la consultanta initiala, servicii de finantare si service.

Servicii de consultanta

  • Pentru identificarea si stabilirea corecta a fluxul tehnologic
  • In vederea dimensionarii corecte a investitiei si a calibrarii investitiei in functie de factori cum sunt: dimensiunea, tipul de gastronomie (Italian, Chinezesc, Romanesc, International, etc) in situatiile in care nu este pus la dispozitie un buget.
  • Propuneri coerente de investitii step-by-step, cum ar fi achizitionarea in prima faza a echipamentelor si accesorii, urmand ca restul de materiale sa fie achizitionate ulterior”

Posted on August 18, 2016, in Uncategorized. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

