Transport catre aeroport

Din tot ceea ce am trait pe vremea cand lucram in strainatate, cel mai greu mi s-a parut sa fac rost de transport catre aeroport sau de la aeroport catre casa. Daca nu ai masina ta proprie si personala, e un adevarat cosmar sa suni pe la prieteni, sa vezi care e disponibil si care nu. Sa pleci cu taxiul nici nu intra in discutie, caci preturile practicate sunt foarte, foarte mari. Legat de acest aspect, eu chiar ma intreb de ce nimeni nu ia nici o masura, cine le permite sa urce preturile in asa hal… Mi s-a intamplat la o plecare sa descopar ca nu toti prietenii imi erau prieteni. Am rugat persoana sa ma ajute. Avea masina si timp liber. Mi-a spus „eu te transport la aeroport cu bagajele, dar te va costa… „(aici a spus o suma egala cu cea practicata de taximetristii ce asteapta prin aeroport, plus doi litri de tuica buna). Atunci am ales sa merg cu un vecin care a cerut un pret rezonabil. Astazi, daca as mai pleca, probabil nu as cara in bagaje decat niste carti de citit pe drumcarti de citit pe drum, cateva haine de schimb si obiecte de uz personal. Si as apela numai la firme care ofera transport la aeroport la preturi rezonabile. In acest fel nu as mai fi datoare nimanui, nu m-as milogi de nimeni si as calatori comod pana la aeroport si inapoi. Va sfatuiesc si pe voi sa procedati la fel, daca vreti sa ajungeti cu bine si fara sa cheltuiti o avere, cum am facut eu de cateva ori. Si un sfat referitor la carti: luati unele care sa fie lejere, caci e putin probabil sa va puteti concentra suficient de bine pentru a citi o carte greoaie, pentru care e nevoie de multa atentie. 🙂

„TRANSFERO este agentia ta de turism care iti asigura transport in regim turistic de acasa la aeroport si retur in cele mai bune conditii de siguranta si confort. Toate serviciile Transfero au fost gandite astfel incat timpul tau de asteptare in aeroport sa fie cat mai redus, iar calatoria sa fie o placere.

Echipa noastra este formata din oameni tineri si entuziasti dar in acelasi timp profesionisti si responsabili, pentru care clientul multumit reprezinta singurul indicator de performanta. Apeleaza cu incredere la serviciile noastre si oricand intampini dificultati personalul nostru iti sta la dispozitie non-stop.”

transport catre aeroport

Posted on August 24, 2016, in Uncategorized. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

