Anvelope noi pentru camion

Ma plimbam zilele trecute printr-un supermarket de pe la noi. Cautam un anume caiet pentru nepotul meu, care mi-a povestit ca a vazut la un coleg o coperta care il avea in prim plan pe superman. Voiam sa ii fac o surpriza si sa ii cumpar si lui asa ceva. Ochii mi-au cazut pe niste cauciucuri pentru camion uriase. Nici nu aveam cum sa le ratez, tinand cont ca erau puse in mijlocul drumului. Sotul meu m-a lamurit repede ca nu e vorba despre anvelope noi pentru camion, ci de niste banale cauciucuri resapate pentru autoturisme. Mie, in apropierea rafturilor cu obiecte mici pentru copii, mi s-a parut ca sunt anvelope pentru camion, atat de mari pareau. 

A ras de mine putin si apoi mi-a spus ca nu e de mirare ca magazinele incearca sa vanda cat mai multe si felurite produse, astfel incat sa tina inauntru clientii cat mai mult timp si sa le ia cat mai multi bani. Pana la urma, nu toti spunem ca mergem la supermarket pentru ca acolo gasim de toate? Dar iata ca uneori e bine sa lasam lenea deoparte, mai ales daca tinem la banii nostri si daca ne e mila de tot efortul depus pentru a-i castiga. Stiu magazine online unde preturile sunt mai bune decat cele din magazinele fizice si, in plus, e bine ca atunci cand decideti sa cumparati cauciucuri pentru camion, cauciucuri pentru autoturism sau diverse piese auto, sa alegeti din magazinele de specialitate, unde veti putea gasi intotdeauna experti care sa va indrume catre cele mai potrivite produse.

anvelope-de-camion-matador-dr-2-23575-r175

Eu va spun cu sinceritate ca, daca as avea masina, nu mi-as cumpara anvelope pentru camion sau pentru autoturism din supermarket. Ar trebui ca lucrurile sa ramana asa cum erau candva, separate, sa nu ma izbesc de mirosul de cauciuc atunci cand vreau sa cumpar branza. Chiar si daca mi-as cumpara anvelope resapate pentru diverse decoratiuni din gradina, tot de la magazine de specialitate as alege sa comand, poate dintr-un spirit de fronda la adresa celor care au umplut hale intregi cu tot felul de produse din cele mai diverse domenii doar pentru a ne tine in „magazine” ore intregi si a ne face sa umplem cosurile cu produse despre care ne dam seama abia acasa ca nu ne trebuiesc cu adevarat. 🙂

Anvelope noi pentru camion gasiti pe site-ul PremiumAnvelope.ro. Clic pe linkul din primul paragraf.

Posted on Octombrie 18, 2016, in Informatii. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

