Baterie externa – power bank

Limbajul tinerilor imi este uneori de-a dreptul strain si am senzatia ca in urmatorii ani prapastia se va adanci tot mai mult intre generatii, caci multi dintre copiii de astazi se nasc cu gadget-uri in maini si cresc odata cu ele, in vreme ce noi imbatranim si ne preocupam tot mai putin de inovatiile tehnologice. Atunci cand mi se umple casa de tineri veniti in vizita la fiul meu, ascult ceea ce discuta si uneori am impresia ca vorbim limbi diferite. Cei care au copii stiu probabil despre ce vorbesc si ma inteleg. Jocurile pe calculator au adus atat de multe cuvinte noi in limbajul curent al tinerilor, incat cu greu putem tine pasul. La fel si diversele gadget-uri pe care acestia le folosesc. Mi-am comandat un power bank puternic, spunea aseara A., unul dintre prietenii fiului meu.

Supermisto, au exclamat toti ceilalti tineri adunati in casa. Da. frate, chiar supermisto, a raspuns el razand si eu m-am uitat ca mata in calendar, fara sa pricep care e poanta. A fost nevoie ca una dintre fete sa ma lamureasca dupa ce a vazut cum ii priveam. Mi-a explicat ca power bank este de fapt o baterie externa care poate fi gasita la un pret bun pe site-ul Supermisto.ro, adica exclamatia de mirare a baietilor a coincis cu numele site-ului, ceea ce a adus in ochii mei mirarea si in randul lor rasul. Am mai invatat ceva nou si m-am simtit, macar pentru o clipa, ca si cum as fi avut si eu 22 de ani.

oem-bateria-universala-capacitate-mare-15000-mah

Nu raman intotdeauna nedumerita. Faptul ca am blog si ma izbesc zilnic de diverse notiuni si termeni folositi in online ma ajuta sa tin pasul cu vremurile si sa nu ma simt chiar ca un dinozaur ratacit in lumea moderna. Mai sunt si zilele cand fiul meu e atat de dragut incat sa imi explice despre armatele de „omuleti” pe care le vad in jocurile lui, despre utilitatea unui power bank, despre complexitatea anumitor jocuri (multe dintre ele imita perfect viata reala, motiv pentru care tinerii se ratacesc pe acolo si parca nu mai vor sa revina cu picioarele pe pamant).

Astazi sunt in masura sa va spun ca puteti gasi aproape orice fel de baterie externa la Supermisto.ro.

Posted on Octombrie 18, 2016, in Informatii. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

