Preturi mici la piese auto Ford

Nu stiu daca v-am spus vreodata ca una dintre marcile mele preferate de masini este Ford. Pnetru ca, indiferent de model, designul e intotdeauna pe gustul meu. Si pentru ca masinile Ford imi dau senzatia ca semanam: modeste si arogante deopotriva, simple si totusi complicate… Cand ne-am decis sa cumparam masina, aveam lectia invatata. Stiam exact unde exista preturi mici la piese Ford, stiam ce model imi doresc si care va fi prima destinatie de vacanta. Sotul meu a dat ochii peste cap si mi-a spus ca lui nu ii trebuie asa ceva, ca degeaba exista piese ford ieftine, daca masina in sine e scumpa. I-am spus ca mai putem astepta un an, sa strangem bani destui. Ma tot uitam pe internet dupa masini si dupa piese auto marca Ford (piese auto ford la pret mic, sa fim intelesi), ma visam plecand cu sotul meu si cu Bruno la plimbare in fiecare weekend. 

Mihai imi spune ca nu trebuie sa se uite niciodata la pretul unui produs. Daca imi place mie, daca sunt multumita de el, cu siguranta e un produs foarte scump. Nu putem uita doua faze: prima a fost cand m-am oprit vrajita la vitrina unui magazin si i-am spus ca vreau geanta x. Uite ce simpla si draguta e, ii tot spuneam. Cand am intrat in magazin, am aflat ca nu costa „decat” 1200 de lei. A doua intamplare e de pomina: am vazut pe strada o masina care m-a cucerit definitiv si iremediabil, cu toate ca nu sunt fan autoturisme sport. I-am descris-o sotului meu, spunandu-i ca m-as multumi cu mititica aia alba, ca fiind atat de mica sigur nu costa si nu consuma prea mult. Era Corvette. 😀

Inchei paranteza si va spun ca piese auto ford la pret mic gasiti pe site-ul AutoAtu.ro. Puteti face o verificare tastand pe net cuvintele piese ford AutoAtu sau intrand direct de pe linkul din acest articol. Din pacate, sunt in minoritate. In casa mea sunt singura care vrea masina Ford. Sotul si copilul prefera alta marca. Dar voi, daca aveti sau vreti sa va cumparati asa ceva, nu uitati ca puteti gasi piese auto marca Ford (piese ford ieftine) pe AutoAtu.ro. Ati putea fi de folos si altora cu un simplu share, sa se duce repede vestea ca acolo exista piese auto ford la pret mic (piese ford AutoAtu).

piese-auto-ford

Posted on Noiembrie 23, 2016, in Informatii, Uncategorized. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

