Miere de manuka

Nu stiu cum e pe la altii, insa eu si cumnata mea am inceput sa comandam de pe internet tot mai multe chestii si chiar sa ne imprumutam cu bani atunci cand comanda ajunge acasa mai repede decat calculam noi. Astazi mi-a dat telefon si aproape ca a urlat ca e curierul la usa, ca i-a adus comanda de miere de manuka pe Planteea.ro gasita si ca nu are destui bani in casa. Am lasat blogul, am lasat si orice alta treaba si am fugit sa ii duc banii, intrebandu-ma in sinea mea ce mama zmeilor o fi acea miere manuka si ce face cumnata cu ea. Probabil traiesc intr-o bula, caci nu auzisem in viata mea de miere de manuka si nici prin cap nu mi-ar fi trecut ca are o multime de proprietati vindecatoare. I-am lasat banii si pret de o ora am tot citit pe internet despre miere manuka. 

Acum ma simt in masura sa le dau si altora lectii despre aceasta miere miraculoasa si chiar am de gand sa imi comand si eu de pe Planteea.ro, caci am ajuns la varsta ingrata la care pielea nu se mai descurca singura sa arate bine, asa ca orice produs care o poate face sa fie ferma si hidratata ma intereseaza in mod serios. Ei bine, mierea de manuka este recunoscuta de foarte multi ani pentru proprietatile sale, iar eu am de gand sa profit cu nerusinare de ele. E drept, nu e chiar cea mai ieftina miere din lume, ba chiar din contra, as putea spune, insa faptul ca poate oferi in mod natural ceea ce ne ofera chimicalele de pe piata ma face sa nu ma gandesc de doua ori inainte de a ma decide sa cumpar.

M-am entuziasmat repede, trebuie sa recunosc, apoi m-am temperat singura si am decis sa dau comanda imediat dupa sarbatori, cand voi avea nevoie cu adevarat de piele ferma si hidratata, caci acum prefer sa cheltui banii pe mancare, ca orice roman care se respecta. Ma voi servi din mierea cumnatei si, cum orice pe lume are un pret, ii voi intoarce serviciul cand se va termina mierea ei. Voi ati auzit pana acum de miere de manuka?

bm9uzxx8mhx1c2vyzmlszxmvchjvzhvzzs8zntqzos9nawvyzu1hbnvryw1nbzqwmduwmgdnqu5br0ltlmpwz3wynja

Posted on Decembrie 19, 2016, in Informatii. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

