Tinem legatura

Nu mai retin exact de unde am poza, dar stiu ca am ras pentru o clipa vazand-o si m-am simtit tentata sa fac si eu una cu o legatura de patrunjel. Dar m-am oprit la timp, caci copia nu are niciodata valoarea originalului, nu-i asa? Sper sa nu ma acuze nimeni de furt. Mi-e cam lene sa caut acum sursa pozei. Merge daca scriu, cum am vazut pe la altii, „sursa – internet”? Pana cand ma va certa cel care a facut-o, ramane cum am stabilit. Tinem legatura!

tinem legatura

Posted on Aprilie 4, 2016, in Vieneland. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

