Articole pentru firme, comunicate de presa, texte documentate

Cate articole pot scrie de acasa? Nu m-am intrebat niciodata. Probabil cate este nevoie. S-a intamplat sa scriu articole pentru blogurile mele si, in aceeasi zi, sa scriu comunicate de presa pentru diverse companii, dar si texte bine documentate pentru site-uri ale unor firme de pe la noi. Nu m-am cronometrat pentru a vedea cat timp aloc fiecarui articol sau comunicat de presa scris. Imi amintesc ziua in care am scris 23 de articole publicitare de peste 300 de cuvinte. M-am simtit epuizata psihic, stoarsa de vlaga. Era pentru prima data cand intram intr-un „maraton”. Nu e chiar usor sa scrii texte pentru firme diferite, care activeaza in domenii diferite, sa te documentezi pentru fiecare in parte, sa alegi imagini reprezentative, sa faci totul intr-un mod profesionist. Dar am reusit.

Articole pentru firme, pentru diverse site-uri, comunicate de presa, texte documentate, povesti. Am scris de toate si voi mai scrie. Imi este usor in zilele cand sunt odihnita, cand e liniste in casa, cand „pic pe subiect”. Nu imi e prea usor sa scriu cand sunt obosita, insa o fac, daca e urgent. Am scris in tren, am scris pe o banca in parc, am scris pe la prieteni si am ajuns la o singura concluzie: pot scrie orice si oriunde cand sunt odihnita. Si daca nu am facebook-ul deschis. Pierdeam mult timp scriind articole pentru firme, pentru diverse site-uri, comunicate de presa, texte documentate si chiar povesti. Nu intelegeam de ce. Pana cand mi s-a spus ca din minut in minut intram pe fb sa vad ce noutati au aparut.

Acum inchid orice site care mi-ar putea distrage atentia si abia apoi ma apuc de scris articole pentru firme, articole pentru diverse site-uri, comunicate de presa, texte documentate si chiar povesti (cu sau fara diacritice). Imi este foarte usor si termin mult mai repede.

Pe la voi cum este? Cat timp alocati unui articol? Cate articole puteti scrie intr-o zi?

Dati si voi un share, poate mai prind vreo colaborare. 🙂

Posted on iunie 27, 2016, in Vieneland and tagged , . Bookmark the permalink. Un comentariu.

Lasă un comentariu