Lenjeria mea de pat

Cand m-am mutat la sotul meu, am fost sfatuita, cu aparent indreptatita mandrie, sa nu imi aduc prea multe lucruri, caci adunase soacra mea in casa cam tot ce ar fi fost necesar unei familii, de la nimicuri precum o scrumiera si pana la mobilier de tot felul. In sifonier erau doua teancuri de lenjerii de pat, toate pline de modele deosebite, de culori atragatoare, ce parca incercau sa ne imbie sa le folosim. Asta am si facut, inca din prima noapte pe care am dormit-o in patul sotului meu. 🙂 Mandru nevoie mare, a intins (pentru prima si ultima data) pe pat o lenjerie fina, dintr-un material pe care nu il recunosteam, cu flori albe pe un fond albastru.

Inca o data mi s-a confirmat ca uneori aparentele inseala. Desi pareau dragute, lenjeriile adunate in sifonier de soacra mea erau de proasta calitate. Dupa prima spalare culorile aproape ca disparusera, materialul era plin de scame, iar pielea simtea, la fiecare atingere, neplacerea cauzata de asprimea tesaturii. Suparata, m-am decis sa imi cumpar lenjerii de pat de buna calitate, lenjerii care sa aiba grija de mine, de pielea mea, de buna mea dispozitie. Daca ati patit ca mine, sfatul meu este sa va bucurati de promotia 1+1 Gratis, despre care puteti afla detalii pe lenjeriidepat-outlet.ro.

_vyr_296546

Daca aveti o poveste despre lenjeria voastra de pat si vreti sa castigati unul dintre premiile puse in joc de catre Lenjerii de pat Outlet (fie ca aveti sau nu blog), puteti afla aici detaliile referitoare la participare… Lenjeria mea de pat

PREMII:

Locul 1: 800 de lei – cel mai popular articol, articolul cu cele mai multe commenturi pe blog.
Locul 2: 400 de lei – cel mai votat articol, articolul care strânge cele mai multe like-uri pe pagina noastră de Facebook.
Locul 3: 200 de lei – cel mai original articol, apreciat ca original de echipa Lenjerii de pat Outlet, vienela.ro şi alexandrugrivei.ro
Locurile 4-10 – premii de consolare SURPRIZĂ !

 Adrian, Amiralul, Ciufulici, Andreea, Belgianca, Iuliana, Sabina, Sorana, Mihai, Alma, Adri, Adelina, Carmen, Addicted, Miky, Alexandra, Mihaela, Nina, va invit la concurs! Sigur, poate participa absolut oricine doreste, fie ca a fost sau nu nominalizat.

 

Posted on iunie 22, 2014, in Vieneland. Bookmark the permalink. 2 comentarii.

  1. Să vedemmm în ce așternuturi scriitoricești mă trezesc până se încheie concursul. :p Mulțumesc de invitație, Vienă!

  2. Interesantă nominalizare!
    Mă vezi pe mine stând în pat
    Cu lenjeria-n desfătare
    Prea admirată-n întuneric?
    S-o văd, s-o simt prin pipăire,
    Să văd culorile-n penumbră,
    Să simt de-i caldă, rece, udă,
    Sau de miroase-a busuioc?
    Mă iartă dară, Vienela,
    Eu n-oi participa-n concurs,
    Chiar de mă vei vedea ca urs
    Ce se ascunde-n vizuină!

Lasă un comentariu