Arhiva lunii august 2016

Luna august 2016 a trecut parca mult prea repede. Am scris multe articole pe bloguri, am citit multe carti, m-am plimbat mult. Si tot repede a venit toamna – nu doar calendaristic, ci si in fapt, cu nopti reci, in care nu mai pot lasa geamurile larg deschise, cu dimineti in care simt ca mi se face frig cat timp plimb cainele pe afara. Ascunsa in patura, am visat in aceasta noapte ca pregateam arhiva lunii august 2016, adica adunam cateva linkuri de pe bloguri si le asezam aici, pentru aducere aminte (si optimizare). Daca nu imi pot implini unele visuri, iata ca pot macar sa transform in realitate un vis al noptii. Arhiva lunii august 2016:

Jucarie pentru caine

Omul pictat

Cumparaturi online

Mama si copilul

Piese auto de schimb

Piese auto

Carti ieftine

Observ (cu parere de rau) ca am scris mult in luna august, insa prea putin din ceea ce am postat pe bloguri merita amintit. Voi incerca sa stau mai putin pe fb si mai mult pe bloguri. Sper sa reusesc. 🙂

Posted on septembrie 6, 2016, in Vieneland and tagged , . Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un comentariu