Program de calcul salarii

Intre mine si matematica s-a dat intotdeauna o lupta inegala, din care am iesit sifonata si dezamagita. Desigur, nu ma refer la tabla inmultirii ori la exercitii simple, de clasa a saptea, ci la treburi mai serioase. Poate din acest motiv il invidiez uneori pe sotul meu cand vad ca reuseste sa calculeze in gand chestii care mie abia imi ies pe hartie, cu creionul in mana. Chiar si fara sa foloseasca vreun program de calcul salarii, el poate spune in cateva clipe cati bani are de primit pentru luna abia incheiata. Il intreb uneori de ce nu s-a facut contabil, ca ar fi fost o simpla formalitate sa le calculeze altora salariile chiar si inainte de a se inventa vreun software salarii. Rade si imi spune ca meritul nu este al lui, ci al tatalui sau, care l-a cam altoit cand era mic pentru a-i baga matematica in cap.

In plus, stie ca nu matematica le da batai de cap contabililor, ci legislatia care se tot schimba si care e parca tot mai incarcata si mai absurda. Exista un program salarii online ce poate fi folosit de oricine, insa nu oricine stie, dincolo de respectivul software salarii, ce trebuie stiut atunci cand te apuci sa calculezi salarii. Cu programe salarii sau fara de ele, auzisem acum cativa ani ca statul nu permite firmelor sa functioneze fara contabil, chiar daca dispun de cele mai bune programe salarizare. Nu stiu daca este adevarat si chiar mi-ar placea sa aflu. O firma oarecare, daca are acces la un program salarii online, mai trebuie sa angajeze contabil sau se poate descurca pe cont propriu in aceasta privinta?

product-head-standard-salarii

Zambesc putin mai stramb cand sotul meu imi spune sa nu imi mai bat capsorul cu treburi care ma depasesc si care oricum nu imi sunt de nici un folos, ca nu avem firma si, daca e sa folosim vreodata programe salarizare, o facem numai pentru propria curiozitate. Ok, atunci macar sa scriu pe blog despre faptul ca exista un program salarii online, sa le fiu de folos celor care au cu adevarat nevoie de asa ceva.

„Aplicatia CIEL Salarii este solutia ideala pentru automatizarea calculului salarial , pentru managementul resurselor umane si obtinerea raportarilor necesare in cadrul companiei. CIEL Salarii este o solutie moderna, extrem de flexibila, fiind destinata atat societatilor comerciale mici, cât si celor mijlocii si mari.”

Versiunea demo poate fi descarcata gratuit de pe site. Clic pe linkul de mai sus.

Posted on septembrie 23, 2016, in Informatii. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un comentariu