Cine aduna rahatii de caine?

Cine aduna rahatii de caine?

Il aveam de Bruno de cateva zile. Il scoteam des afara, ca era mititel si il treceau nevoile la fiecare cateva ore. Obisnuia sa se ascunda printre masinile din parcare. Eu ma uitam dupa nori, prefacandu-ma ca nu il vad ce face. Pe internet citeam ca oamenii civilizati aduna rahatii cainilor. Stiind ca locuiesc intr-un cartier cu oameni nu tocmai civilizati (ploiestenii pot confirma), am preferat sa nu adun nimic, sa nu fac nota discordanta. Ne-au venit apoi niste prieteni din occident. Din vorba in vorba, ne-au povestit cum s-au certat in microbuzul care ducea la Brazi cu un domn care si-a aruncat doza goala de bere pe geam. Mi-a fost jena, dar am tacut. Cand a venit vremea sa scoatem cainele afara, am crezut ca intru in pamant de rusine. Au intrebat de pungi si sotul meu, sincer ca de obicei, le-a spus ca nu obisnuim sa adunam rahatul cainelui. Ne-au privit de parca tocmai coboraseram din copac. 

De atunci, fie zi sau noapte, nu mai ies cu cainele la plimbare fara sa am in buzunare cateva pungi in care sa adun rahatul. Stiti cati alti posesori de caini din Malu Rosu aduna rahatii de caine? O singura familie. Atat!

caine

Posted on februarie 4, 2016, in Vieneland. Bookmark the permalink. 4 comentarii.

  1. De ce sa nu incepit tu schimbarea?

Lasă un comentariu