Strazile educa spirite

Strazile educa spirite, drogurile produc victime. Mesajul e cat se poate de clar, zic eu. L-am pozat luna trecuta pe zidul unei cladiri din cartierul in care locuiesc si astazi il postez pe blog pentru aducere aminte. Am ascultat ani de zile trupa Parazitii, le stiu toate melodiile si oamenii aceia chiar imi plac. Cu toate astea, ma bucur ori de cate ori un traficant de droguri este prins si ascuns acolo unde ii este locul. Sa umbli disperat prin lume pentru a face gramezi de bani pe nefericirea altora, sa distrugi vieti tinere doar din dorinta de a umbla cu un pantof bun in picioare, de a conduce o masina eleganta sau de a-ti petrece vacanta prin cine stie ce locuri exotice, mi se pare o mizerie fara seaman. Nu stiu daca si Cheloo se incadreaza in categoria asta. Deocamdata circula numai barfe, asa ca il consider nevinovat pana la proba contrarie.

strazile educa spirite

Posted on aprilie 4, 2016, in Vieneland. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un comentariu